DE EN HR Centar za informiranje kupaca (od 0 do 24)072 500 400

'Moj račun' aplikacija



Besplatna aplikacija „Moj račun“ namijenjena je svim kupcima prirodnog plina, bilo oni fizičke ili pravne osobe, a koji se koriste uslugom opskrbe prirodnim plinom Gradske plinare Zagreb-Opskrba. Aplikacija je dostupna u web i mobilnoj verziji, a korisnicima omogućuje jednostavno i pregledno praćenje i rješavanje svih obveza uslijed potrošnje plina.Tako korisnici mogu:

  • Saznati informacije o potrošnji plina
  • Dojaviti stanje plinomjera
  • Odabrati dostavu računa putem e-maila ili poštom
  • Pratiti stanje očitanja i obračuna, kao i svih uplata i mogućih zaduženja
 
Pokretanje aplikacije
Ako želite otvoriti „Moj račun“ aplikaciju na osobnom računalu, potražite sekciju Moj račun na web stranici www.gpz-opskrba.hr  i potom se registrirajte.
Ako želite otvoriti „Moj račun“ na mobitelu, potražite besplatnu aplikaciju u trgovinama App-Store ili Google Play Store i potom instalirajte aplikaciju.
 
 
Podatci za registraciju
Podatke za registraciju možete pronaći na svom računu za utrošeni prirodni plin. Šifra kupca i IB OMM (identifikacijski broj obračunskog mjernog mjesta) navedeni su u zaglavlju računa.
Korisnici zajedničkih kotlovnica u stambenim zgradama u polje Šifra kupca upisuju šifru kupca koja je navedena na desnoj strani računa ispred slova „KS“ te IB OMM koji je naveden u prvom retku tablice.
 
Sustav će odmah nakon registracije uz Vaš profil vezati i ostale Vaše račune za druga obračunska mjerna mjesta(Vas kao fizički/pravne osobe, prema ključu OIB-a). Ako se to ne dogodi, ostale Vaše račune možete dodati i samostalno preko rubrike Moji podatci/Dodavanje šifra kupca unutar same aplikacije.
U ukupnom iznosu svakog obračuna za fizičke osobe uključena su i eventualna preostala dugovanja iz ranijih obračuna. Kako biste izbjegli zabunu oko iznosa dugovanja, popis prometa pokazuje samo posljednji obračun, obračunate kamate i rate te vaše uplate.
Pitanja i komentari
Sva pitanja i komentare vezane za korištenje same aplikacije možete proslijediti preko opcije Podnošenje upita, a odgovor ćemo Vam dostaviti putem e-maila u najkraćem mogućem roku.
Gotovo 80 tisuća korisnika prepoznalo je funkcionalnost i jednostavnost ove aplikacije. Registrirajte se i Vi i sve svoje obveze i komunikaciju s GPZ-Opskrbom rješavajte digitalnim putem!