Upite, reklamacije ili prigovore na račune za prirodni plin možete podnijeti na jedan od slijedećih načina:
- ispunjavanjem lijevo navedenog web obrasca.
- Osobno u Centru za potrošače Gradske plinare Zagreb - Opskrbe u Radničkoj cesti 1 na šalterima reklamacija,
- predajom zahtjeva za reklamaciju računa ili akontacijskih rata u Centru za korisnike Zagrebačkog holdinga u ulici grada Vukovara 41,
- slanjem zahtjeva za reklamaciju računa na broj fax-a 01/6429-470.
- pozivom na broj telefona Centra za informiranje kupaca Gradske plinare Zagreb - Opskrbe 01/6184-601.
- pismeno na adresu pošiljatelja: Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o, Radnička cesta 1, 10000 Zagreb
Napomena:
Za promjenu matičnih podataka na računu za potrošnju plina, ovisno o vrsti zahtjeva, potrebno je dostaviti:
- Kupoprodaja - ispunjen obrazac za promjenu matičnih podataka, te priložiti presliku kupoprodajnog ugovora i zapisnika o primopredaji (ako nema zapisnika temelj razgraničenja je stanje plinomjera na zadnjem obračunu).
- Nasljeđivanje - ispunjen obrazac za promjenu matičnih podataka, te priložiti presliku rješenja o nasljeđivanju na osnovu kojeg je došlo do promjene vlasništva.
- Ostali oblici stjecanja vlasništva (darovanje, doživotno uzdržavanje i sl.) - ispunjen obrazac za promjenu matičnih podataka, te priložiti presliku dokumenta na osnovu kojeg je došlo do promjene vlasništva ili izvadak vlasničkog lista.
- Zakup/ najam - krajnji kupac može na određeno vrijeme prenijeti na treću osobu svoj ugovor o opskrbi plinom, a opskrbljivač može dati pristanak na takav prijenos pod uvjetom:
- da krajnji kupac koji prenosi ugovor, podmiri sve novčane obveze nastale do dana prijenosa ugovora o opskrbi plinom.
- davanje izjave prenositelja ugovora i vlasnika građevine ili samostalne uporabne cjeline o solidarnom podmirenju budućih novčanih obveza.