REZULTATI ANKETE ISPITIVANJA ZADOVOLJSTVA KORISNIKA GPZ-OPSKRBE ZA 2020. GODINU
Poštovani kupci,
Uvođenjem Sustava upravljanja kvalitetom u Gradsku plinaru Zagreb-Opskrba d.o.o. započelo se s praćenjem zadovoljstva kupaca i korisnika naših usluga. Tako se na naslovnici naše web stranice http://www.gpz-opskrba.hr nalazi anketa koju možete ispuniti ukoliko ste naš korisnik u svakom trenutku.
Uspoređujući rezultate ankete sa istim prošlogodišnjim rezultatom, vidljiv je napredak zadovoljstva naših kupaca gotovo po svim pitanjima navedenim u anketi. Napredak obzirom na prošlogodišnji rezultat osobito se očituje u brzini rješavanja prigovora i reklamacija.
Vrlo povoljno ste se izjasnili o dostupnosti informacija, kvaliteti usluga i ljubaznosti naših djelatnika, čime se najviše i ponosimo.
I nadalje najveće nezadovoljstvo očituje se cijenom plina, koja se donosi sukladno Metodologiji koju propisuje Hrvatska energetska regulatorna agencija (HERA), s time da je naša cijena plina za javnu uslugu (kućanstva) i nadalje 5% manja od maksimalne propisane.
Tradicijom isporuke plina duljom od 155 godina, možemo s pravom reći, da osim činjenice što smo najveći opskrbljivač u Republici Hrvatskoj, uistinu jamčimo sigurnu isporuku plina svakom našem kupcu. Kao rezultat sigurne isporuke plina i visoke kvalitete usluge,
a nakon što je Hrvatska energetska regulatorna agencija (HERA) provela natječaj za odabir
opskrbljivača u obvezi javne usluge za razdoblje od 01. travnja 2021. do 30. rujna 2024.g., Gradska plinara Zagreb-Opskrba d.o.o. (dalje: GPZ-O) je uz zadržavanje postojećih distribucijskih područja u Zagrebu i Bjelovaru, Odlukom HERE određena za opskrbljivača u obvezi javne usluge na 11 novih distribucijskih područja (Rijeke, Samobora, Ivanca, Koprivnice, Svete Nedjelje, Kutine, Garešnice, Vrbovca, Pitomače, Nove Gradiške, Križevaca) koja pokrivaju čak 9 županija.
Bitno je za istaknuti kako je za ovaj hvalevrijedan ishod natječaja, zaslužna činjenica kako je apliciranjem na isti GPZ-O udovoljila glavnom kriteriju za odabir najbolje ponude, a to je kriterij najnižeg ponuđenog troška opskrbe plinom.
Povećanjem broja kupaca i količina isporučenog plina na novim distribucijskim područjima, GPZ-O ima dobro polazište:
da poveća svoj tržišni udio sa postojećih 45% na više od 60% udjela opskrbe plinom u ukupnoj potrošnji kućanstva na distribucijskim područjima.
da se pozicionira kao tržišni lider na maloprodajnom tržištu prirodnog plina sa približno 350 tisuća kupaca.
da poveća količine isporučenog plina za približno 850 milijuna kWh godišnje
Pored glavne zadaće GPZ-O, da svim svojim kupcima osigurana pouzdanu, sigurnu i kontinuiranu opskrbu plinom odgovarajuće kvalitete, Uprava GPZ-O i u ovim teškim vremenima epidemije bolesti COVID 19 i potresa trudi se svojim kupcima, a naročito kupcima javne usluge (kućanstvima) ponudi određene pogodnosti kao što je mogućnost obročne otplate dospjelog duga. Pored navedenog, GPZ-O svojim kupcima nudi kroz digitalne usluge mogućnost brže i učinkovitije komunikacije.
Aplikaciju "MOJ RAČUN“ za sada koristi više od 80 tisuća kupaca. Ista omogućava besplatnu dojavu stanja plinomjera, praćenje redovne potrošnje plina i novčanih obveza te zaprimanje računa učinjenih troškova putem e-maila, čime zajedno doprinosimo očuvanju okoliša te ljepšoj i zelenoj budućnosti za buduće generacije. Na praktičan i jednostavan način prati se potrošnja plina u kućanstvu, čime se podiže razina svijesti naših kupaca o energetskoj učinkovitosti, tj. uštedi energije i posljedično novčanih sredstava.Za sve navedene informacije pozivamo naše kupce da posjete web stranicu http://www.gpz-opskrba.hr/
Sve navedeno obvezuje nas da i u budućnosti zadržimo visoke standarde usluge, te nastojimo poboljšati i unaprijediti digitalne usluge kako bi se stvorile mogućnosti za još učinkovitije poslovanje, a Vama olakšalo korištenje usluga Gradske plinare Zagreb-Opskrbe.
Vaša Gradska plinara Zagreb-Opskrba
gpz-opskrba.hr koristi kolačiće kako bi vam pružili bolje korisničko iskustvo. Prihvatite kolačiće, a više pročitajte OVDJE.