OBAVIJEST KUPCIMA KOJI KORISTE JAVNU USLUGU OPSKRBE PLINOM
Poštovani kupci,
GPZ- Opskrba d.o.o. opskrbljuje kupce koji koriste javnu uslugu opskrbe plinom na distribucijskom području sljedećih operatora distribucijskog sustava: Gradske plinare Zagreb d.o.o., OIB: 20985255037, Radnička cesta 1, 10000 Zagreb
kontakt: 01/6437-777
(za područje gradova Zagreb, Velika Gorica i Zaprešić, te općina Brdovec, Marija Gorica, Dubravica i Pušća) i Gradske plinare Bjelovar d.o.o., OIB: 72439215688, Blajburških žrtava 18, 43000 Bjelovar
kontakt: 043/611-323
(za područje grada Bjelovara i općina Veliki Grđevac, Velika Pisanica, Nova Rača, Severin, Kapela, Rovišće, Ivanska, Štefanje i Berek)
Pregled podataka o svojoj povijesnoj potrošnji plina, te obračunatim troškovima isporučenog plina kao i način na koji je utvrđena potrošnja plina možete vidjeti putem naše besplatne web i mobilne aplikacije MOJ RAČUN koja je dostupna na našoj web stranici https://mojracun.gpz-opskrba.hr/ i u trgovinama Google play i App Store
Aplikacijom možete:
pregledati Vaša zaduženja i uplate prema zadnjem obračunu
pregledati Vaša očitana, dojavljena ili procijenjena stanja plinomjera
podnijeti zahtjev za mjesečni obračun potrošnje plina (za krajnje kupce na distribucijskom području Gradske plinare Zagreb d.o.o. koji trenutno imaju tromjesečne obračune) – web aplikacija
pratiti potrošnju plina prema godinama i mjesecima,
pregledati ili preuzeti sve Vaše obračune plina
odabrati način dostave računa e-mail-om u pdf formatu,
izraditi informativni izračun potrošnje plina i
dojaviti nam stanje Vašeg plinomjera radi točnijeg obračuna potrošnje.
Podatke možete zatražiti i ispunjavanjem obrasca na web stranici www.gpz-opskrba.hr/upiti ili pisano na našu adresu.
Svi kupci koji koriste javnu uslugu opskrbe plinom imaju pravo promjene opskrbljivača plinom i pravo povratka na opskrbu plinom u javnoj usluzi te pravo na nadoknadu u slučaju neispunjavanja garantiranih standarda kvalitete opskrbe od strane opskrbljivača plinom, organizatora zatvorenog distribucijskog sustava i operatora plinskog sustava na čiji je krajnji kupac priključen (Opći uvjeti opskrbe plinom NN 50/2018).
Ugovori s krajnjim kupcima koji koriste javnu uslugu opskrbe plinom sklapaju se na neodređeno vrijeme.
Kada uočite neispravnost plinomjera, dužni ste obavijestiti operatora distribucijskog sustava na koji ste priključeni.
Mjere sigurnosti ukoliko se osjeti plin
– Odmah ugasiti eventualni plamen,
– Odmah otvoriti sve prozore i vrata,
– Odmah isključiti dovod plina na zaporu plinomjera ili kućnom priključku,
– U prostorije u kojima se osjeća plin ne ulaziti sa otvorenim plamenom,
– Ne paliti šibice, upaljač i slično, ne pušiti,
– Ne uključivati električne prekidače,
– Ne izvlačiti utikače iz utičnica,
– Ne uključivati električno zvonce,
– Ne oslanjati se na vlastiti osjet mirisa već pozvati i druge osobe,
– Svjetlo paliti tek kada se miris plina više ne osjeća
gpz-opskrba.hr koristi kolačiće kako bi vam pružili bolje korisničko iskustvo. Prihvatite kolačiće, a više pročitajte OVDJE.