DE EN HR Centar za informiranje kupaca (od 0 do 24)072 500 400
26.05.2021.

KRENULI SU OBRAČUNI KORISNICIMA NA NOVIM PODRUČJIMA OPSKRBE: Obuhvaćena područja su Rijeka, Samobor, Sv.Nedelja, Kutina, Garešnica, Nova Gradiška, Križevci, Koprivnica, Vrbovec, Pitomača, Ivanec

Kako će Vam u ovom razdoblju pristizati prvi obračuni od GPZ-Opskrbe, ovim Vam putem skrećemo pozornost na odrednice koje će Vam olakšati praćenje obveza i potrošnje te određenih prvotnih situacija pri promjeni opskrbljivača.
Prije svega, u svrhu podizanja kvalitete usluge opskrbe plinom, GPZ-Opskrba će korisnicima na područjima koja je preuzela s 1.travnjem ove godine dostavljati mjesečne obračune potrošnje plina. Područja na kojima su korisnicima do sada dobivala tromjesečne ili šestomjesečne račune, sada će imati ugovoreno mjesečno slanje te će ono za korisnike biti potpuno besplatno i bez ikakve naknade.

Budući da je najbolje očitano stanje ono koje sami vidite na svome brojilu, predlažemo da putem besplatnih kanala svoje stanje dojavljujete od 25. dana tekućeg mjeseca do 5.dana u idućem.

Na raspolaganju su vam sljedeći kanali:

Web-stranice GPZ-O  http://www.gpz-opskrba.hr (od 0 – 24 sata)
Besplatna web i mobilna aplikaciju "MOJ RAČUN" (od 0 - 24 sata)
Telefonski govorni automat GPZ-Opskrbe: +385 1 6184-601 (od 0 - 24 sata)


Ukoliko stanje plinomjera nije očitano od strane Vašeg distributera i niste dojavili stanje plinomjera, obračun se izrađuje po procjeni zbog čega usporedite stanje iskazano na obračunu i plinomjeru. Na poleđinama obračuna možete pronaći više informacija o načinu obračuna kao i postupanju vezano za reklamacije potrošnje plina.
 
VAŽNO: U slučaju da početno stanje plina zavedeno na obračunima koje ste dobili nije ispravno, molimo da se javite prvo svome distributeru kako bi on mogao napraviti reklamaciju. Naime, u tom slučaju, ako početno stanje nama dostavljeno nije ispravno, na distributeru je da napravi reklamaciju kako bi Vam se mogao ispraviti i prethodni obračun koji u tom slučaju također nije ispravan.
 
„MOJ RAČUN“ APLIKACIJA- NIKAD LAKŠI I BRŽI PREGLED OBVEZA
Kako bi uvid u potrošnju, račune te sama komunikacija s nama kao opskrbljivačem bila za Vas čim jednostavnija, na raspolaganju Vam je mobilna i web aplikacija „Moj račun“. U svakom Google Play i Apple Store-u možete besplatno preuzeti aplikaciju te se onda sa svojim podatcima s računa i registrirati. Sama je aplikacija dizajnirana da učini što jednostavnijim prikaz potrošnje Vašeg brojila, unos stanja, a opcijom odabira primanja računa putem e- maila, osim činjenice da sve račune imate na jednom mjestu, činite dobro okolišu. Putem ove aplikacije možete podnositi upite vezano za aplikaciju te svu komunikaciju s nama obavljati digitalno putem web stranice. Čak 80 tisuća korisnika uvjerilo se u učinkovitost „Moj račun“ aplikacije!