DE EN HR Centar za informiranje kupaca (od 0 do 24)072 500 400
26.03.2021.

OBAVIJEST ZA KUPCE GRADSKE PLINARE ZAGREB-OPSKRBE NA DISTRIBUTIVNOM PODRUČJU GRADSKE PLINARE BJELOVAR (Grad Bjelovar i općine Veliki Grđevac,Velika Pisanica, Nova Rača, Severin, Kapela, Rovišće, Ivanska, Štefanje i Berek)

Gradska plinara Zagreb – Opskrba kao Vaš pouzdan i siguran partner u opskrbi plinom, Odlukom  HERA-e donesenoj na 27. sjednici Upravnog vijeća,
određena je kao opskrbljivač u obvezi javne usluge za razdoblje od 1. travnja 2021. do 30. rujna 2024.

Kao vaš opskrbljivač plinom u javnoj usluzi, vama našim kupcima jamčimo i nadalje sigurnost, pouzdanost i racionalnost poslovanja,
o čemu svjedoči  naših uspješnih 160 godina postojanja te gotovo 300 tisuća zadovoljnih kupaca. Naš zadatak i poslovna obveza je opravdati povjerenje svakog postojećeg kupca, ali i onoga koje će tek ući u našu opskrbnu mrežu.

Upravno vijeće HERA-e  je 17.ožujka donijelo Odluku o iznosu tarifnih stavki za javnu uslugu opskrbe plinom
za razdoblje od 01.travnja 2021. do 31.prosinca 2021.godine.

Sve informacije o cijenama plina za javnu uslugu, možete pronaći na web stranici Gradska plinara Zagreb-Opskrba (http://www.gpz-opskrba.hr)

Zbog navedenog će se očitanje mjernih uređaja za ožujak 2021. obaviti zaključno s 06. travnja 2021. godine na opskrbnom području
Gradske plinare Zagreb-Opskrba d.o.o.

Ukoliko ste iz bilo kojeg razloga odsutni u vrijeme očitanja molimo da sami očitate stanje na vašem mjernom uređaju (CRNA POLJA), te dostavite očitano stanje putem slijedećih kanala dojave:

1. Operateru distributivnog područja Gradske plinare Bjelovar moguća je putem sljedećih kanala:
 
  • Pozivom ili SMS porukom na broj mobitela koji se nalazi na obavijesti ostavljenoj u Vašem poštanskom sandučiću                                                (pozivi radnim danom i subotom od 8:00 do 16:00 sati, SMS od 0 - 24)
 
  • Pozivom na sljedeće telefonske brojeve (radnim danom od 8:00 do 15:00 sati)
                                 
 
2. Također možete koristiti i slijedeće kanale za dojavu stanja:
 
  • Putem besplatne web ili mobilne aplikacije "MOJ RAČUN" (od 0 - 24 sata)
Važno: Samo za registrirane korisnike. Registrirati se možete na web stranicama "MOJ RAČUN" (link: https://mojracun.gpz-opskrba.hr/login.aspx) ili preuzimanjem besplatne
iOS, Android mobilne aplikacije "MOJ RAČUN" (link: http://www.gpz-opskrba.hr/default.aspx).
 
Napomena: Ukoliko krajnji kupac ne dostavi podatke o stanju plinomjera, opskrbljivač će potrošnju plina za razdoblje do dana stupanja na snagu Odluke
utvrditi razmjerno broju dana potrošnje plina između očitanja stanja plinomjera na početku i na kraju obračunskog razdoblja
                                                                                     
Gradska plinara Zagreb – Opskrba d.o.o.